7 DECEMBER

okey!
nu för vi för 3 gånger .. (?) hmm, blev galet suger på att bara får skriva av mig varje dag, haha. om det nu kommer bli varje dag.
Ingen arning om hur man "bloggar" haaaah.... därför kan jag berätta om mig dag, sämst ever.

vaknade kl 8 av att sara smsade och frågade var jag var ( var inte på bussen )
hade försovit mig, great.
Skall ringa mamma och mobilen slutar fungera. mmh (Y)
sen skall jag precis gå till bussen och bestämmer mig för att lägga på mig lite solpuder.
SJÄLVKLART tappar man solpudret över kläderna och ner på golvet så det går sönder..

sen är jag i skolan och sen träffade jag Niklas och Josse. ( det enda bra på dagen ) ...
åker då sedan och lämnar in min älskade mobil, får en lånetelefon, kan inte pin koden så den spärras,
sen skall man skriva in PUK, kan inte den heller. så nu får jag leva utan mobil i 3-4 veckor?!!?

men nu gör jag iaf ett arbete om Aids/Hiv, ganska läskigt endå. men nu skall jag duka fram för skall käka! (Y) hoppas första inlägget får 10/10 . HEHeheheehehe.


Kommentarer
Postat av: Linn

hehehe, lite för lite bilder malin! pössss :D

2009-12-07 @ 19:53:17
URL: http://gnus.blogg.se/
Postat av: Linn

hehehe, lite för lite bilder malin! pössss :D

2009-12-07 @ 19:53:25
URL: http://gnus.blogg.se/
Postat av: molle PE

skall fixa detta för din skull !

2009-12-07 @ 20:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: