8 DECEMBER

min dag har varit bra om någon undrar (!?) började med vård och omsorg, genomgång hela lektionen och fick sluta tidigare.
sen hade vi svenska och eftersom våran sve lärare inte kan våra namn så bjöd han på pepparkakkor och julmust och sluta 15 min tidigare! VÄLJ OMVÅRDNAD, hör ju hur chill de är?
sen luch .. sen eng, där eng läraren skulle iväg så hon lämnade mig josse och pau i ett rum för att läsa en bok ?! haha.. ah, mycket läst där.
sen matte. nog om matte ..
sen åkte jag och sara johansson till kungsmässan med min syster och köpte paket till sara pch per som har ett år imorgon, GRATTIS! och jag köpte julklapp till niklas och pappa =).
snart skall jag åka och träna och natten skall spenderas i anneberg! :D:D
btw? vet ni inte varför min pin kod funkade? JO FÖR ATT JESPER HADE SATT I SITT SIM KORT I MIN MOBIL, så nu är hans mobil spärrad, uppppppppsss (a)
USA bild från USA, saknar fan värmen och louise!




Kommentarer
Postat av: louise f

Jag saknar också usa och dig! När vi blir 18 åker vi själva :D

2009-12-09 @ 09:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: