egyptien

sitter pa ett internatt cafe och skriver , som ni forstar. saklart har dom inte aao ? och tangenterna sitter helt cp.. hheeeeeeheh....

iaf, jag har haft det super bra, bara att jag brant mig hur mycket som helst sa kan inte vara i solen typ. kul..
det ar ju darfor man aker hit.
menmen.
har iaf kopt ett par nya convers eller hur det nu stavas, tva nya tshirtar , en ny vaska, ny nassesar och planbok. och en sak till elin soderbergh ;) haha.
sen har jag fatt masasge i tva timmar och massa mera.

imorgon ar det nyar och jag vet inte vad jag skall gora?!  alltsa skall vara med massa vanner med vet inte var vi skall:S 
jag skall iaf bli javligt full.

puss haaaaaaaj
( skall latt sprita handerna efter jag suttit och skrivit pa detta bordet ... )

Kommentarer
Postat av: eelinn

du är ball, träning med damerna den tredje (Y)

2009-12-31 @ 11:34:22
Postat av: pedersenm.blogg.se

haha.. nej elin..

tränigen är frivillig = kommer inte

2010-01-01 @ 16:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: