HEMMA!

skönt att vara hemma, helgen var kul. gick la sådär, men så är det nog när man spelar i halland ;) . gick till b slut spel och åkte ut i semifinalen. Som vi borde vunnit tycker jag. men men, dom som vi förlorade i semi vann final. så det var la okeej ! (;
har precis duchat och packar upp alla saker ifrån helgen, skall snart börja packa inför julafton, skall till egyptien då ! kanske jätte skönt att packa ner klänningar och sånt när det snöar skit mycket hemma.
med tanke på snö så skall jag snart till niklas, vi skall åka fyrhjuling med pulka och snowboard efter i en skog! värt. låter as ball! ;)
skall bli skönt att träffa honom. inte träffat honom på mera än en vecka pga av att han varit i fjällen och jag på cup.
Skall få min julklapp av honom i dag med, HOPPPAAS JAAG FÅÅÅR DEEETT JAAG VIIILLL HAAA!! :D:D:D


=)och har självklart haft en ball helg med mina favoriter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: