lite trött sådär


-.=)=) ;)!!


DET FÖRSTA JAG SKALL SÄGA ÄR ATT MIN ÄLSKLING ÄR TILLBAX
, inte niklas, utan mobilen!
underbart. Det som va ännu bättre var att alla mina kontakter var kvar och alla min bilder,och min musik.
har jag varit så smart så jag sparat det på s
im?! =D

Idag på dramat spelade vi upp vårat
fördjupningsarbete.. haha.
vi har hållt på att jobba om ett arbete i flera veckor och idag spelade vi upp den för våran grupp + andra gruppen.
Alla var as bra tycker jag. På måndag skall vi kolla allas igen på videon, läraren spelade in det. får se om det gick bra då ..  känns som det blev helt
cp i våran grupp, men vi får la see (y)

snart skall jag nog lägga mig och kolla tv med mor min. har inga läxor som alla andra har ? jävligt gött.
vi har typ aldrig läxor! vi räknade ut idag i skolan att vi haft tre prov denna terminen! varav 2 matte prov ;)
HAHA.
sjuuukt skönt.


ÅKER ANTAGLIGEN TILL FJÄLLEN PÅ FEBRUARILOVET MED KLASSKOMPISARNA OCH KANSKE NIKLAS,PER OCH DAVID ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: