ONSDAG KVÄLL

hej-jaaadååå(=
Idag har det varit chill i skolan, matat varandra, och haft lite andra lektioner där vi inte gjort något speciellt ;)
sen åkte jag och mamma och skulle köpa ett par strupmbyxor till mig, slutade med 3 olika leggins och ett par höga sockar. gott (Y)
Tränade idag, gick skit.
Eller det gjorde det för alla. så vi slutade tidigare och inget gym.
när jag kom hem så hade mammsen gjort bakpotatis , MUMSIS. snart skall jag gå och lägga mig i min nya säng jag fått, eller ny madrass ;) och mamma har bäddat och gjort så jag fått nya lakan och sånt. UNDERBART!! :D

imorgon går jag 10-12 i skolan, haha  (?) efter det skall jag hitta på något kul, sen skall jag ta spruta kl halv 4, hepatit A & B efter som jag skall till egyptien och sen är det hemma match emot Heid med Juniorerna ;)
Pusshaaaj

- saknar niklas. KOM HEM DÅ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: