zZzz

mycket att göra och så..


För ett år sedan:
Hur gammal - 15
Vilken klass gick du i? - 9b1
Vad hade du för hårfärg? - mege blondt (;
Hur lång var du? - 166 kanske :)
Hade du någon pojk/flickvän? - nej =)
Vad brukade du göra på fritiden? - spela handboll, vara med kompisar! =D

Hur såg du ut? - hade blondt hår, och gick alltid runt i jeans och tshirt typ och osminkad. haha, luff oosåå
Var allt bättre då? - tycker det är bättre nu!
Skulle du vilja gå tillbaka dit? nej!
Har du förändrats? -
tror inte det? :)


Nu:
Hur gammal är du? - 16
Vilken klass går du i? - op1b!
Vad har du för hårfärg?  - brunt!
Hur lång är du? - 167 kanske.
Har du någon pojk/flickvän? - självklart
Vad brukar du göra på fritiden? - handboll, vänner, niklas och  ute och roar mig (yy)
Vilka umgås du med? -  många många olika :)
Hur ser du ut? - brunt hår och blå ögon, eeh.. leggins och någon tunika oftast?



Har du..
Kysst någon? -  jaa
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? -  ja
Slagit någon? - inte seriöst :D
Ljugit för en bra vän? - kan jag inte tro
Svikit någon? - ja..
Fuskat på prov/läxförhör? - jaaa... ;)
Blivit kallad Bögjävel? - haha på skoj
Kallat någon Bögjävel? - på skoj här med
Druckit alkohol? - aa



Vem:
Skrev du senast till på msn? -  frågan är när jag senast var inne på msn ;O
Kramade du senast? - NIKLAS!
Kysste du senast? - NIKLAS!

sov du hos senast? - niklas

Kan du lita på till 100%? - nära vänner + pojkvän + familj
Är den finaste personen som finns? - finns många
Vill du vara med just nu? - sara milding!


Ringde dig senast? - niklas
skicka ett sms till dig senast? - natizzzz
Skickade du ett sms till senast? - stephanie !




KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN
Du är kär nu - om jag är
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader? - nej, inget seriöst ;)
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - nej

_______________________________________________________________________________________________

Lite bilder ifrån sommras när familjen var i öserlen som jag hittade på datorn.
sommar

Jag & Mamma.

sommar
Jag - min syster - och hanna!

 

gj
Jag och Hanna !


hejjj
huh? någon som kan göra såhääär??

pys
Jag och Hanna!


Kommentarer
Postat av: Olivia

jag kan :D

2009-12-23 @ 18:53:41
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: