ZzzzzZz

-kom nyss hem ifrån en teater med skolan, den tog 3 jävla timmar och det enda vi såg var några gamlingar som gick runt på ett ålderdomshem.. i TRE timmar.
Skönt att lägga mig i min säng, har stessat som fan hela dagen. Slutade kl halv tre och gick och kollade lite kläder med Sara Milding och Sara Johansson.
sen åkte jag och Milding och Bjerlemo inte till ikea så köpte dom lite paket. vid halv 6 så var jag tvungen att gå till tåget ( liseberg station ) för att kolla på teaterna , och nu är jag hemma 23.07
GODNATT..
VAD SKALL MAN SKRIVA FÖR INTRESSANT I SIN BLOGG?! hade en djup diskution om det idag i skolan .. ge exempel ;D

Kommentarer
Postat av: Josse

Kände att jag var tvungen att kommentera ett hej, eftersom det ekar i din gästbok. -HEJ.

2009-12-16 @ 19:45:11
Postat av: Anonym

hej - ekooooo

2009-12-16 @ 20:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: