11jan

Har pluggat klart för idag.
läste nästan ut engelska boken.
hoppade över några sidor här och där,
men har sett filmen så hoppas att det inte blir för svårt i morgon när vi skall ha förhöööör på boken...
antagligen kommer det gå skit.
hoppade över träningen idag pga allt plugg.
tur faktiskt. fick gjort mycket av det jag skulle göra.
snart skall jag krypa till sängen, smsa lite, kolla lite tv osv.
i morgon är det match med juniorerna emot kungälv (?)
har verkligen inte koll på vilka jag möter.. har nog aldrig haft det,
men har match tisdag - onsdag - torsdag .. phht.. jobbigt men kul =)
nix, nu får denna dagen ta slut.
förhoppningsvis har Josse fixat bloggen tills i morgon bitti.
skall nog lägga ut första dagens outfit. hihi.
ball är jag.

nej godnatt sovgott puss♥

söhr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: