2009

2009 för mig har varit ett bra år men visst hände det saker som jag inte ville hända heller. men så är det alltid.

när 2009 började gick jag i en underbar klass, 9b1.
jag var helt säker på att jag aldrig skulle hitta någon bättre klass än den.
på skolavslutningen grät jag & resten av min klass mer än jag gråtit på länge. det var hemskt.
det var en av de saker som var dåligt med 09.
har underbara minnen med min andra klass, hela klassens sammanhållning var otrolig.
trots detta har jag hamnat i en grym klass nu igen.
OP1b har lärt känna många olika människor som jag fått dela redan mycket minnen med <3
under 09 hann jag träffa min pojkvän, Niklas.
vilket var något av det bästa som hänt mig.
Han har bland annat gjort detta året underbart för mig.
han finns alltid för mig och gör mig alltid glad.
Niklas är en av de bästa personer jag träffat
skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom i det.
och ett till år med handboll.
som jag älskat mycket, och hatat mycket under detta året.
tänk flytta ner mig själv från elit till en grupp som inte satsar så mycket. vilket jag aldrig gjorde,
men tanken slog mig många gånger.
som vanligt så har mina vänner i handbollen funnits för mig,
som jag är så tacksam för.
Har många gånger under detta året känt att  handbollen tagit upp för mycket tid...
eftersom dom gjort en " elit satsning" som jag är med i så skulle man räkna med det,
är fortfarande med i elit, och tränar med båda 94,93,92,91 och damlaget.
så ni kanske förstår att det blir mycket?
usa med louise kommer jag nog att minnas hela mitt liv. även när jag är en gammal tant typ.
tycker att det är synd att vi inte umgås eller pratar längre.
men på något sätt känns det som vi alltid kommer vara vänner. som våra föräldrar.
Usa var något av det fräckaste jag gjort i livet, tänk dig själv att åka till usa med sin bästa vän?
fett niiice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: