dax att sova..

48 frågor när du har tråkigt ! som jag har..

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? Abonnemang!
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? Nej =(. Niklas är inte hemma. Buhu..
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Sara milding ofc ;)
4. Hur lång är du? 1,67
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Hm, det var nog”ganster” med min kusin,niklas och min syster
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: ” gött;) Jag har nog varit med på 3 lektioner eller nått,så jävla gött :D
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Sms läääääääättt.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta =)
9. När såg du senast din mamma? 20 min sen kanske J
10. Icke godkänt i något ämne? Näh,inte fått betygen än,men det fick jag inte
11. Mvg i något? inte fått betyg än..haha
12. När vaknade du idag? 10.
13. Vilken är din favoritplats? Svalvägen 18 ( niklas )
14. Vilken plats föredrar du minst? Undviker  antagligen de platsen;) men vet inte..
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? Vet inte ens vad jag skall göra imorgon?!
16. Hur stor är din säng? 105 =(
17. Vad sover du i? Trosor och stor tröja. myyyysss
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4st
19. Var har du bott/bor? Fjärås, the one and only
20. Tycker du om kinamat? Nja..
21. Tycker du om kaffe? NEJ!
22. Vad dricker du helst till frukost? Oboy, mums :D
23. Kan du spela poker? Det ända jag kan. Brukar vinna över niklas och grejer
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? Ah(y)
25. Vill du ha barn? Ja, fast inte än på ett tag ;O
26. Kan du några andra språk än svenska? Nej, eller engelska?
27. Har du någonsin åkt ambulans? nix
28. Föredrar du havet eller en bassäng? Badkar, hiih
29. Vad spenderar du helst pengar på? Mhm.. saker som är bra att ha, vad vet jag inte..
30. Äger du dyrbara smycken?  ja
31. Kan du rulla med tungan? Grym är jag på det!
32. Vem är den roligaste människan du känner? Åh, finns määäängder
33. Vad har du för ringsignal – tik tok
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Någon stans?
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min röda WEZC tröja^
36. Kan du byta olja på bilen? Olja?bil?nej?nejnej..
37. Vilken var den senaste boken du läste? Bok.. läser inte. Eller det är nog den tråkigt eng boken.. uw, hatar den
38. Dansar du i bilen? Kul.
39. När var du i kyrkan senast? På halloween på en fest i anneberg när jag och milla gick in där. HAHAHA jag dööör.
40. Hur många hål har du? ett där jag bajsar. mums
41. Piercing? 7st, haha (y)
42. Har du någon tatuering? Nop! Men skulle vilja tatuera in NIKLAS ENOKSSON över hela min rygg?! Nej..
43. Har du provat droger? NEJ :D
44. Röka eller snusa? Det suger båda två! Dålig andedräkt.plus att man får dålig kondis (a)
45. Har du pojkvän/flickvän? Jajajaja D:D:DD
46. Vad är ditt mobil nummer? Det är svååååårt!
47. Vad ska du göra ikväll? Ska snart sova (a)
48. Har du några syskon? En syster

hg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: