världens goast pojkvän

1
det här är vår bok
MALIN (L) NIKLAS
= Sant!
____

2

Första gången vi träffades..
var? Hemma hos Niklas
när? 4 mars 09
hur? vi hade bestämt oss för att träffas
du är det finaste jag har!
_____

4

jag kände mig :
glad,pirrig,snygg,modig


och jag tänkte:
hon är så söt om hon endå kunde bli min
______

hgt

Jag ville ha dig!
det visste jag när..

på byggde gårdsfesten i fjärås

jag föll för dig på riktigt för du:
gör mig glad och får mig att känna mig speciell

vi blev tillsammans:

den 28 mars. samma kväll som earth hour

och såhär gick det till:

vi badade badkar med tända ljus.
_____

et
du blev min!
det kändes som om:

jag var världens lyckligaste

kompisarna tyckte:
att hon där malin är allt en go tjej

familjerna sa:
malin är ju bara för go
_____

hh
vilken tur att vi träffades

så många minnen!
mitt starkaste minne från vår första tid
tillsammans:

När du kom hem från usa, oj vad jag hade saknat!
och när familjen var på julbordet.

_______
jkj
Den finaste komplimangen jag fått av dig:
att jag är fin och alltid gör dig glad.

första gången (L)
_________

jyt

Första dejten:
Hemma hos Niklas

Första telfonsamtalet:
Någon gång i slutet av Februari.

Första pussen:

På våran första " dejt"

första kärleksförklaringen.
malin sa:

jag börjar gilla dig mer och mer.

niklas sa:
jag är kär i dig.
_____

jty
..och det kändes:
romantiskt,pirrigt i magen,oväntat,helt overkligt

första resan tillsammans:
Fradrikshavn/Danmark

Första mötet med svärföräldrarna:
Första " dejten"
___

hh
Första bråket:
Någon gång i September


Första gången vi var ifrån varandra:
USA ->3.5 V

du & jag
(L)

_____

namn
kärt barn har många namn.
jag brukar kalla dig:

gurkan,prinsessan,hjärtat,skrutten

och du brukar kalla mig:

Niklas (?)

du är min ögonsten
_______

vardag
vår vardag:
vi gör massa saker tillsammans!
roliga saker som:

brottas,myser,busar,fikar,bio,film

inte lika roliga saker :
städar,shoppar i timmar..

vi pratar mycket också
jag pratar om:

livet,vänner,intresen,skolan,familj

du pratar om:

livet,skolan,intressen,vänner,familj
______

najas
vi har mycket gemensamt!
såhär lika är vi:

gemensamma vänner,handboll

detta gör oss olika:
Musik

ibland blir vi osams..
detta bråkar vi om:

Kärlek
___


bråkar
såhär bråkar vi:
tjaffsar

såhär blir vi sams igen:

pussas och gråter en svätt och förlåter

en kärleksförklaring.

____

gullig
du är den:
gulligaste,charmigaste,snyggaste,modigaste,mest speciellt,snällaste,underbaraste
person jag känner!

jag är så glad att jag har dig!
_______


snäll
DU
..är så snäll när du:
sover,kliar mig på ryggen, myser.

..är rolig för att du:
gillar att busa och brottas och vi har kul ihop

..är så himla söt för att:
du är min prinsessa

..är så speciell för att:
du är du och försöker inte vara någon annan.
___

supgwe
____
JAG
..uppskattar dig otroligt mycket för att:

du finns,är min, gör mig glad och uppskattar den jag är

JAG
..beundrar dig enormt för att:

du har så stark karaktär, är modig och underbar

____

älskar
____

JAG
..älskar dig innerligt för att:

jag är så himlans kär i DIG och du gör min dag till den bästa av de bästa
____

lvoe yaaaaahh
___
du gör mig lycklig för att :
du finns och gör mig glad och jag känner mig speciell

du har förändrat mitt liv!
med dig känner jag mig:

starkare,gladare,omtänksammare,eftertänksammare,tryggare,säkrare.
____


idag
___
Idag | Imorgon

står vi starka
är kära
är glada

om ett halvår hoppas jag att vi:
är tillsammans

om 10 år tror jag att vi:
HAHA. ingeting. haha!

______
neekl
__
vill du alltid vara min?
JA
___
söhr
jag vill alltid vara din!
(L)



han är bezthezt

Kommentarer
Postat av: elin carlsson

gud va gulligt! :D

2010-01-07 @ 16:16:24
URL: http://noname.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: