duchen kallar..

tjena tjena tjena min värlskäna blogg! hoppas allt är bra med er, för med bloggmalin är allt bra!
Hängde lite i skolan idag och åkte sen till kungsmässan med milding, sen kolla mamma hämta oss, då ville jag ha en klänning -->
hg

249 kr på gina tricot. nice nice.
sen köpte morsan en tröja till henne men det var för liten för henne.. så just nu ligger den i mitt rum

149 kr på gina tricot (;
uyjh
och en sjal på gica för 80 kr(på bild). så då blev jag glad. och på månad skall vi åka och "stor"handla (;
mm älskar min mamma!

nåväl tränade även idag inför sm och det gick inte så bra på träningen.. eller folk kan inte kombinationer och sådat som jag trodde alla kunde( okej.. jag kunde inte en grej..)

imorgon skall jag sova över hos Niklas och träna dåva, imorgon har vi varit tsm i 10 månader, och guud vad jag är kär i honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: