en fredag

förlorade över kungälv  i förgår med 10 mål typ. men dom är ju skit bra? ligger nästa först i serien, vad förvantar man sig ..
igår vann vi över Önnered med 5 mål. och den matchen var ju BARA jobbig. fyfan...
jätte mycket brännmärken på knäna .. sug.

idag är det fredag! DET BETYDER tjejmiddag + fest(?)  ;)
skall hem till elin och ha tjejmiddag och dra ut om vi hittar något, annars är det minst lika kul att vara hos elin. typ det roligaste jag vet.

Niklas sov hos mig tills idag,nice och kul och trevlig. synd bara att han snart fyller 18 och tror han är skitball.
jaja

_________

jh
niklas och jag.nej jag är inte så blev... bara blixten. sen blev jag snygg
på denna bilden med..

gg

mitt hjärta .
____

jhgh

___
senaste gången hemma hos elin! sjukt kul.
ikväll blir det vi på bilden + annie, pauline och maria.och elins kompisar?

LÄÄÄÄNGTAR..

nu skall jag bada, hårinpackning, raka benen, brun utan sol. och sen vet jag inte vad jag skall göra. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: