=)

HELLLUU BLOGGEN OCH ALLA LÄSARE (h)(L)(M)(B)G()H()Y(). mmh elin skämt.nog om elin.
idag är det en fin dag! måndag.
hade 2 medicins grundkurs lektioner, 2 eng lektioner och 1 psykologi.
va ganska lungt faktist.(antagligen för att vi hade vikarie i eng)
snart skall malllee hoppa i träningskläder och gå & träna.
denna veckan består av :
måndag: träning+gym
Tisdag: match
onsdag:träning+gym
torsdag:träning+ute löp
Lördag:match
ja. jag vet att du vill ha ett lika fritt liv som jag.
nej plikten kallar (tony, tränare) hehe..
här bjuder jag även på en snygg bild, ungefär såhär såg jag ut idag!
en nice ÄKTA tshirt från egyptien( hehehehe,äkta vaaaa), WEZC + leggins och accessoarer  
;) ;)

hg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: