gooooodkvvväääällll

näemen.

Elin åkte hem till mig igår efter " matchen" så lekte vi!! wiwi.
sen åkte vi & kollade på herrarna, 26-26 tror jag det blev ? as nice match. fast dom va la inte så bra. eller vet inte ... =(
åkte hem med niklas efter matchen. vi åkte till maxi och köpte as nice bröd och chips o sånt nice som va as gött att smaska till samtidigt som vi såg på "johan falk" låter så seriöst..

skolan va nice, som vanligt..
idag har jag pluggat hela dagen typ.. läst eng bok och pluggat lite matte. men mycket är än kvar.

JOSSE SKALL FIXA MIN HEADER eller vad det heter. jag är en sån seriös bloggare nu för tiden.
hö hö hö hö.

nä, nu måste jag plugga!
tjingtong. jag fryser så här får ni en ball bild från somras ;D
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: