hemma!

sååjaa..
nu kom jag precis hem.
han inte åka hem ifrån planet ens, fest dirr! nice. men det tar vi sen.
nu skall jag berätta om min otroligt intresanta resa som ni har läääääängtat efter att få höra om..
eller? heehhe....


ja
Första dagen som vi kom fram när vi skulle äta julbord ;)
ha
Julbordet! fattar ni hur nice dom hade gjort det? och sjukt mycket mat och skit stort va det med.

hajatj
sånna här efterrätter hade dem gjort?! sjukt
hrth
åkte och snorkla på någon ö, sjukt fint!
ggg
mmmm. nice!
fff
men soooooola dååååå

jhh
kolla vattnet?! hur skönt som helst.

uhhhhh
yeeeeeeye..
jj
kände att jag hade mina snyggare dagar?
mamama
mamma (L)
ggea
helt okej skönt och så
df
syster och pappa!
gfds
jag och pappa.
är nog lika smal som min syster.
hgf
om ni har tid.. kolla in höger brudens arm muskler? ;)
ijhgfd
när såg någon mig gråta av smärta senast? ( förutom sm steg 1 ... )
här gjorde jag det.
om ni undrar så noppar han ögonbrynen med en TRÅD?!?
och inte nog med det,nej . sen noppade han hela jävla ansiktet?
tog bort allt bebishår.
pain as hellllll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: