ingen träning för mig..

dippade träningen av två skäl, haha.
1. jag har fortfarande ont där jag sträckte mig
2. jag sov.
så när jag vaknade hade träningen hållt på i 40 min så hoppa över den och kollade på handbolls EM och pappa gjorde god mat till mig istället. Skall spela match imorgon så känner att jag måste må bättre i min sträcking, så förhoppningsvis är det bättre tills i morgon.

Skulle precis hoppa in badrummet och ta ett låååångt bad,men vad händer? jo då kommer min syster. hon lovade att det skulle gå på 30 min .. bäst för henne. känner mig skit äcklig och blek..

HATAR att man inte kan (eller att jag inte fattar) hur man gör en jävla header,och varför det inte går att kommentera?! det suger.. funderar på att byta till någon annan blogg.. kolla här vilken söt header jag hade gjort men, nä varför skulle det funka. nä såklart inte. så om någon vet hur man gör kan ni kommentera ett inlägg..eller nää, just det ja. det går inte att kommentera heller..

hgf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: