jaha

Fyra frågor om förhållanden
är du singel? nej
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? kärlek växer fram
hur många har du varit kär i? två
är du kär just nu? jaaaa

Tio frågor om dig själv
namn? malin
när fyller du år? 9maj
några piercingar? 8st
vad har du på dig just nu? Spring byxor och munk tröja
vilken årstid är bäst? sommmmmar
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Vaknar bakis med milding såklart, helst en tidig morgon match, muuumms
vad tycker du mest om hos dig själv? mycket
vem älskar du mest på denna jorden? Min familj
sover du hellre själv än tillsammans med någon? tillsammans med någon

9  frågor om dina vänner
vem vet allt om dig? Ingen vet nog ALLT?
vem är den roligaste av dina vänner? Många många
vem är mest partyprisse? Alla såklart
vem är den du helst har filmkväll med?  Ph.. filmkväll , nejnej
vem av dina vänner är mest "evil"? hmm

10 Frågor om din familj

vem står dig närmast? Mamma Pappa och min syster. Alla på olika sätt
har du bra kontakt med båda dina föräldrar?verkligen
vem är farligast i din familj? Haha, blir nog jag?
vem ser roligast ut i din familj? Helt klart jag;)
vem är coolast? för tredje gången, jag;)
har ni något husdjur? Nää tack och lov
vem har du mest gemensamt med? Alla på olika sätt :D
vem står för underhållningen? det är nog jag med,hoho
vem sover du oftast med? Min syster J
roligaste kvällen med familjen? Har haft många rolika kvällar med dem

 

10 frågor om idag
vad har du gjort? Skolan, shoppat, match
vad ska du göra nu? Sitta här ett tag till
har du gjort något dåligt idag? Jaa på matchen…ö
vad har du ätit idag?  Givetvis ;)
har du duschat idag? ja
är du trött nu? Njaa..
vad händer i morgon? Skola sen match. Sen ska niklas sova här:D
går du i skolan? Jaa :D
har du varit i skolan idag? Jaaa :D


Annat
Hur mår du just nu? As bra
Har du piercat dig? ja
Är du hungrig nu? nej
Vad är klockan nu just nu? 23.23 *önskar mig
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Facebook,spotify  & blogg

Telefon/mobil
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? pappa
Vem sms:a till dig senast? niklas
Vem sms:a du till senast? niklas

Familj
Hur länge sen var det du träffa din morsa? Morsa.. 15 min?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? Farsa.. 15 min typ J

Övrigt

Gillar du punk? nä
Har du sminkat dig idag? jaa


Musik
Lyssnar du på musik just nu? ja
Vilket är ditt favoritband/artist? Har inget speciellt =)
Vad gillar du för musik? Det mesta!

Kläder
Har du fler än 4 linnen?jaaa
Har du fler än 3 jeans? jaaa
Har du fler än 5 tröjor? jaa

Smink och hår
Använder du mascara? Ja, oftast
Använder du wax? Guuud nej!
Använder du ögonskugga? Nej .
Använder du kajal? nej
Använder du hårspray? ibland
Använder du volymspray?nej
Använder du mousse? nej
Använder du deodorant? ja
Använder du skinspray? nej
Använder du parfym? ja
Använder du läppglans/läppstift? ibland
Använder du brunkräm? nej
Använder du rouge? Jaaa!
Uppsatt hår eller hängande? hängande
plattar/lockar du håret varje dag? Gud nej
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? nej

Kärlek

Är du kär just nu? Jaaaa!
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? ja
Är du romantisk? Tycker jag :D
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? Nej.. eller bara kalle sparrhed en gång i 6an ifrån steffi..
Vad hette din första flickvän/pojkvän? Jimmy ;)
Hur länge höll det? Ett år :D
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? nej
Vem sov du senast bredvid ? niklas eller sara
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? Niklas ;)
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Uuuunga!
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? nej
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? Niklas stil? (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: