jao

tjena tjena tjena bloggen ;);););)
Idag är det tisdag och denna dagen har varit riktigt nice! Gick i skolan och hade det ganska nice.( som vanligt) Träffa Niklas på stationen och sen åkte vi hem till mig, vi kollade på top modell 6 och åt maat och sen skulle jag spela match, så vi han inte vara med varandra så länge :(

Vi mötte Kungälv idag och vann med 24-17. och eftersom dom log efter oss i serien så betyder det att vi är SERIELEDARE. riktigt gött. Gick bra för mig idag med,så nu har jag självförtroende på topp ;)
Efter matchen kollade jag andra halvlek när killarna mötte kärra, trodde att matchen skulle bli as spännande.. men aranäs vann med typ 10 bollar. så den var ju inte så rolig.
Just nu kollar jag på Paradise hotell, eller det är reklam (; blev as glad när jag såg Catja för jag trodde hon skulle komma tillbacka med icke.. och snart är det utröstning.  spännande.
ha

Blev taggad på facebook på en bild från josse när vi lärde oss att borta
tänder på varandra. haha. förstår ni hur kul vi har på våra lektioner eller?!

hg

7/19.. g+ HAHA
¨th

köra rullstol!

ntfg
världens goaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: