lille nicke

Om honom/henne:

Vad heter han/hon? Niklas
Hela namnet då? Niklas Johan Enoksson. kolla vad jag kan ;)
Var bor han/hon? Bonneberg! anneberg som det också kallas
Hur gammal? 17 och ett halvt typ (y)

Är han/hon frisk? ohja, eller han kanske blev sjuk inatt när han lekte i snön..
Har han/hon humor? lite grann..
Är det lätt att skratta med han/hon? fettlääääätt
Kan du prata med honom/henne om allt? givetvis!
Åker han/hon till dig om det skulle vara något allvarligt? jamen självklart skulle han det
Är hans föräldrar skilda? nej, lena (L) Kalle
Har han/hon syskon? 2 jättejätte stora bröder,
Vet du om han/hon har varit i kontakt med polisen? haha. nja, han ett sött kort iaf när han och Jesper stoppa polis bilden mitt på vägen och stod och snacka med poliserna om dom kunde på en åktur hem.
Är han/hon fin? kan inte säga något annat
Har han/hon slått dig någon gång? haha, han brukar försöka brotta ner mig,men biff som jag är så brukar han landa på golvet.... eller..



Om er:



Hur länge har ni varit tillsammans? 10 månader i slutet av månaden, så 9 och en halv typ. haha
Varför blev ni tillsammans? för vi var kära ? =D
När insåg du att du hade känslor för han/hon? hm,efter vi hade varit med varandra några gånger =)
Träffas ni ofta? 4 dagar i veckan kanske? ibland mer och ibland mindre, beror på hur mycket vi har att göra;) men lagom ofta tycker jag. så man hinner sakna varandra, eller så. du fattar
Har ni ätit middag tillsammans? haha,men jaaa
Har ni kollat på film tillsammans? jaa.. det suger
Har ni varit med om något läskigt? ja! moppe gänget höll på att annfalla oss och han bara skratta, jag var ju jättttteejätte rädd
Har du gett han/hon något fint någon gång? jaaa.
Har han/hon gett dig något fint någon gång? men ja,massa då
Är han/hon bra på att trösta dig när du är ledsen? är inte ofta ledsen, men ja, han är så söt då
Har ni träffats varandras föräldrar? givetvis
Har ni träffats varandra mor och far föräldrar? det är bara min farmor och farfar som lever av dom. men dom har har träffat några gånger ja, självklart.
Har era föräldrar träffats? ja, polarna
Bor ni ihop? ja vi har köpt villa och volv nu med <3<3<3<3 snart kommer en hund med!
Mår ni bra tillsammans? aldrig haft det bättre med någon annan än med nickepickepö
Har ni haft sex? nä. okej. jag ljög.
Sover ni i samma säng när ni soverer över hos varandra? ah! om jag inte lägger mig någonannan stans i sömnen. hihih
Tycker dina föräldrar om din flick/pojkvän? för föör mycket dååå.. tror att pappa och niklas delar bästis halsband snat. kan dom lägga ner..

älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: