måndag

i dag var det verkligen skiiiiit jobbigt att gå upp, brukar inte ha så svårt med att gå upp men idag var det verkligen det;O antagligen för jag somna så sent för jag kolla på tv i går. Men idag har det varit en chill chill dag, fick även reda på att jag fick g+ på min skrivdel på engelska provet ;) woho. Seeen... mjo, inte gjort så mycket mer än det idag. hade psykologi och medecinsk grundkurs. Skall träna i kväll med damerna, får hoppas jag inte får för ont i min sträckning.. med tanke på träningar kanske ni vill se hur min vecka ser ut ? ;)
måndag : Träna
Tisdag : Match, vara med Niklas
Ondag : Sm träning
Torsdag: Sm träning, sova över hos Niklas. 10 månader.
Fredag : Åker till Eskilstuna
Lördag : Sm i Eskilstuna
Söndag : Sm i Eskilstuna

haha nice. hela denna helgen IGEN är det handboll varje daag.. och jag känner en liten trötthet till handboll just nu, svaar jaaaa..
jyaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: