match

hade en grym dag i skolan som vanligt. dock hade vi prov på den där boken.
läs den aldrig.. den är inte så bra:) hehehhehe
skall nu spela match i alingsås, en tisdag? nej tack. matchen är halv 9 så är la hemma vid 11 kanske :| doooh..
hade en het debatt idag på matten om (dumma) pojkar och om mc feast. någon mer än jag som blir överlycklig
när man öppnar förpackningen till en mcfeast?
och sen doppa pommes i ost sås, du vet så mycket att pomfritet hänger som ett C typ. mmmmmm...
fick VG på min drama inläming.
nice bajs...
nu skall jag byta om till junior elit match,visst låter det proffsigt.. ;)
nej
LÄS DEN ALDRIG
DEN SUGER
=)

niklas enoksson är inte dum emot mig om några undrar. hehe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: