onsdag

Började skolan kl 10 i 10 idag med engelska, sen matte - lunch - vård och omsorg, slutade kl 14.15.
efter det satt jag och Paulina kvar i skolan FÖR LOUISE INTE GJORT KLART VÅRAT ENGELSKA ARBETE!! ( hon är bakis idag.. ) när vi, flitiga vänsterhänta gjort klart det så tog vi bussen till stationen och sen tog Paulina bussen hem samtidigt som jag träffade Niklas, vi åkte hem till honom och hade det möspös.
Pappa kom och hämtade mig vid 6 och sen övningskörde vi hem, och eftersom jag är bra på nästan allt i hela världen så var jag as bra på att köra bil. kommer lätt ta körkortet på första försöket ;).

Snart skall jag nog gå och ducha, prata lite med päronen mina och lite så äta osv osv.. sen skall jag hem till niklas igen och sova där i natt. det går inga bra bussar ifrån för jag börjar 12.35.. så isåfall måste jag ta en buss 11.35 så nää. sover hos honom i stället. (han är och tränar nu så därför åkte jag hem)

Hehe.. yes.. det var det! fick tillbacka mitt matte prov, g+! mh, pluset är viktigt.
nä nu skall jag göra något innan jag skall till niklas igen.
heppåre.


gf
hehe. heeej mammmmaa (a) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: