söndag

helgen var bäst som alltid, kan ju förklara hur den började...

fredag:
skola osv osv.. nog om det.
till kvällens höjdpunkt,den omtalade..  LÄGENHETEN. elins alltså.
käka lite tackos hade på grym musik,drack osv..
då plingar det på dörren.. elin öppnar en 2 killar står utanför dörren och undrar om det är här festen är, hehe.. visade sig någon i samma lägenhet hade fest.
tog 10 i 9 bussen till fjärås där vi fick lift till Kristians lokalfest,
nice vare.. delvis iallafall,
åkte hem vid 1 halv 2 (?) till elins lägenhet nr 2 där vi hade våra diskutioner om allt möjlig.

hrtg

lördag:
pappa ringde och frågade om jag skulle med på bio, tar med mig pojkvänen och kollar på instängd 2
FYFAN. det var skit läskig. till och med niklas blev rädd.. sen helt random hade vi fått p-böter?! svin ..
efter bio'n åkte vi till pappa & mammas kompisar i göteborg (mina med)   ;) och var där tills kl 12 typ.
trevligt (y).
åkte sedan hem och nannade hemma hos niklas.
bhi

söndag:
vaknade sent sent hos niklas och log &snackade och sånt där nice, käka frulle.
åkte till maxi och köpte mat, spelade sedan datorspel. hans kusin kom och så.
åt skit god mat! sen kom mamma och hämtade mig halv 7.
nu har jag duchat och sånt,skall snart kolla på sex and the city och johan falk ;)

underbar helg alltså



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: